• Wij geloven dat we de wereld mooier maken door mensen te stimuleren iets goeds te doen voor een ander.

    Item 0
  • Mensen willen best geven. Het moet ze alleen wel gevraagd worden.

    Item 1
  • Niemand vindt het leuk gestoord te worden onder het eten. Daarom bellen wij niet tussen 17.00 en 18.30.

    Item 2

Trends in TM

Voor het tweede achtereenvolgende jaar heeft Christal, samen met Mailtraffic, de data van 5 jaar bellen geanalyseerd op trends en ontwikkelingen. De analyse geeft opnieuw een aantal interessante inzichten. Bijvoorbeeld over de gemiddelde gifthoogte, het verband tussen leeftijd en respons en wat de meest succesvolle TMcampagnes zijn. Hieronder staat een een infographic met de belangrijkste uitkomsten.

Trends_in_TM_2011-2015.png

Download de infographic (pdf).

Bent u benieuwd naar een toelichting op de uitkomsten, en de belangrijkste nice to knows en need to knows? Vraag dan hieronder het whitepaper aan.

 *
Naar mobiele navigatie