aandachtspunten jury

Alle voorstellen moeten aan de voorwaarden voldoen zoals verderop geformuleerd. Deze voorwaarden gaan bijvoorbeeld om het aantal beschikbare adressen en het commitment van de organisatie. De interne jury zal bij het toedelen van de punten op basis van de voorstellen letten op:

  • Hoe leuk is het om over dit project in gesprek te gaan met donateurs? Dat heeft niet alleen te maken met het onderwerp, maar ook met de opzet van de hele campagne (zowel bellen als niet-bellen).
  • In hoeverre draagt het telefoongesprek hierover bij aan de relatie tussen doel en donateur?
  • Hoe substantieel is de bijdrage van C’est Passieble! 2018 aan het project?
  • Heeft het project een vernieuwend aspect in zich? En is dit eventueel ook in andere campagnes in te zetten?
  • Om wisselende doelstellingen een kans te geven in te zetten, wordt de punten van projecten met een vergelijkbare doelstelling als waarvoor het afgelopen jaar is gebeld (kinderen) gewogen met een factor 0,9. 

 

 

 

Naar mobiele navigatie