• Item 0 Item 0

    Je kunt pas goed vragen om een gift,

    als je zelf gelooft dat die gift verschil maakt.

  • Wij geloven dat we de wereld mooier maken door mensen te stimuleren iets goeds te doen voor een ander.

    Item 1
  • Bij ons verdienen mensen geld voor zichzelf, door iets goeds te doen voor een ander.

    Item 2

emailmarketing

Wij geloven dat er voor goede doelen nog veel winst te behalen valt door e-mail beter in te zetten. Namelijk zo dat het waarde heeft voor de donateur, en daarmee voor het goede doel. Daarom faciliteren wij ook uw emailmarketing, in combinatie met telemarketing. Bijvoorbeeld door een telefoontje vooraf te laten gaan door een aankondigingsmail. Of een 'nee' in het gesprek op te volgen met een e-mail waarin dit wordt bevestigd en de donateur een andere vorm van activatie wordt geboden. Maar ook: het creeeren van extra conversie door de niet bereikten uit de TM-campagne een e-mail te sturen. En het meten van loyaliteit, in samenwerking met DonateursBehouden.

In de afgelopen maanden hebben wij ervaring opgedaan met 5 organisaties en 7 verschillende campagnes. Tijd om te delen wat we hier van hebben geleerd. We hebben het ondergebracht in negen lessen, die u vindt in onderstaand whitepaper. Vraag 'm direct aan en doe er uw voordeel mee. 

Ja, ik wil het whitepaper!
 *
Naar mobiele navigatie