• Geloof jij ook in delen? Kom werken bij Christal!

    Item 0

inbound telemarketing bij Christal

De achterdeur direct
Het behouden van donateurs wordt steeds belangrijker voor goede doelen. Want donateurs switchen steeds sneller. En de kosten voor werving van nieuwe donateur rijst de pan uit. Het opvangen en ombuigen van opzeggingen is een vak apart. Uw medewerkers die opzeggers aan de lijn krijgen zullen dat herkennen. Omdat in ons bellen de relatie altijd centraal gestaan heeft, verstaan wij dat vak. Met onze inbound behoudlijn en behoudconcept kunnen wij een groot deel van de opzeggende donateurs betrokken behouden bij uw doel. 

Altijd bereikbaar, toch?
U wilt graag goed bereikbaar zijn voor uw donateurs. Maar uw receptioniste  heeft ook andere taken, en u laat uw fondsenwerver liever niet de hele dag mutaties doorvoeren. Bovendien bent u alleen tijdens kantoortijden bereikbaar. Christal kan, op de tijden dat u dat wenst, uw servicelijn bemensen, vragen beantwoorden en mutaties doorvoeren. Alles voor tevreden donateurs. 

Naar mobiele navigatie