• Geloof jij in delen? Kom werken bij Christal!

    Item 0
  • Niemand vindt het leuk gestoord te worden onder het eten. Daarom bellen wij niet tussen 17.00 en 18.30.

    Item 1
  • Item 2 Item 2

    Je kunt pas goed vragen om een gift,

    als je zelf gelooft dat die gift verschil maakt.

Goede doelen bestaan om een doel te bereiken. En ze bestaan bij de gratie van hun achterban: mensen en organisaties waarmee ze een relatie hebben. Wij faciliteren het contact in die relatie. Zodat donateurs zich meer verbonden gaan voelen met de organisatie. En de organisatie haar doel kan bereiken. We bieden hiervoor diverse vormen van telefonische dienstverlening aan. Dat doen we al ruim 15 jaar. Christal heeft zich in die tijd ontwikkeld tot een betrouwbare fondsenwervingspartner voor tientallen goede doelen, met een stevige positie in de markt. We onderscheiden ons in kwaliteit en maatwerk. Dat is niet alleen onze ambitie, maar ook wat we terughoren van klanten. Meer over deze dienstverlening vindt u onder telemarketing.
Bij Christal geloven we de combinatie van telemarketing en emailmarketing tot krachtige fondsenwerving kan leiden. En klanten die wij hierover spreken geloven dat ook. Daarom bieden wij sinds begin 2016 ook emailmarketing aan. Samen met klanten ontdekken we hoe e-mail vooraf en/of achteraf tevredenheid en loyaliteit van de donateur kunnen vergroten. En tot extra conversie kunnen leiden. Christal beschikt over hoogstaande software om dit technisch te ondersteunen.
DonateursBehouden is het zusje van Christal, en adviseert goede doelen hoe zij de loyaliteit van hun donateurs kunnen vergroten. Hierbij maken wij gebruik van de kennis en producten van Donor Voice, de retentiespecialist uit Amerika. Met deze producten kunnen wij voor u bepalen wat, van alles dat u doet, bijdraagt een loyaliteit. Zodat u op basis van feiten kunt bepalen hoe uw fondsenwerving eruit moet zien om loyaliteit en daarmee inkomsten te verhogen. 

Naar mobiele navigatie