• Bij ons verdienen mensen geld voor zichzelf, door iets goeds te doen voor een ander.

    Item 0
  • Iedere gever wil graag erkend worden; bedanken voor de gift is dan ook altijd de start van ons gesprek.

    Item 1
  • Geloof jij ook in delen? Kom werken bij Christal!

    Item 2

outbound telemarketing voor goede doelen

Juist in een tijd waarin de relatie centraal staat in de fondsenwerving, is outbound telemarketing een ontzettend krachtig kanaal. Het geeft u namelijk de mogelijkheid om direct en persoonlijk contact te hebben met donateurs. In een telefoongesprek kunt u direct ingaan op de behoefte van de donateur en op maat een aanbod doen. Dit persoonlijke contact wordt door donateurs op prijs gesteld, en versterkt de relatie. Daarom kunt u de telefoon voor veel verschillende doelen inzetten: vragen over een gift, welkom heten als donateur, verhogen van de steun, informeren over de impact, etc.
Hieronder hebben we op een rij gezet met welke soorten outbound telemarketing wij uw fondsenwerving kunnen ondersteunen. Onderaan de pagina vindt u een download met een beschrijving van de diverse campagnes.

  • Happy call/ eerste gift gevers 
  • Proefdonateurschap/ tijdelijke steun
  • Reactiveren van donateurs/ NAG-campagnes. 
  • Upgrade van Automatische Incasso-gevers (AI) 
  • Conversie van Acceptgiro-gevers (AC) 
  • Sponsors/ sponsoring 
  • Werving periodieke schenking
  • Nalatenschappen 
  • Abonnementenwerving
  • Vrijwilligerswerving
  • Activeren van kerken, scholen of bedrijven
  • Telefonisch onderzoek

Naar mobiele navigatie