• Bij ons verdienen mensen geld voor zichzelf, door iets goeds te doen voor een ander.

    Item 0
  • Iedere gever wil graag erkend worden; bedanken voor de gift is dan ook altijd de start van ons gesprek.

    Item 1
  • Niemand vindt het leuk gestoord te worden onder het eten. Daarom bellen wij niet tussen 17.00 en 18.30.

    Item 2

Enthousiaste professionals die deskundigheid op het gebied van data combineren met kennis en ervaring van fondsen- en ledenwerving

Data Inside is ontstaan uit de behoefte om alle kennis die we vanuit de afzonderlijke bedrijven Mailtraffic, Christal en Donateursbehouden opdeden, samen te brengen. Kennis die we binnen onze reguliere diensten niet voldoende benutten, maar waar we klanten wel enorm mee vooruit kunnen helpen.

Christal is vanuit Donateursbehouden gespecialiseerd in loyaliteit en is geautoriseerd partner van Donor Voice wat garant staat voor loyaliteitsmetingen die bij 250 NGO’s zijn getest. Mailtraffic heeft jarenlange kennis van respons- en data-analyses. Samen kunnen we dus als geen ander data analyseren én adviseren over het versterken van de loyaliteit van donateurs.

Samen bieden we nu vanuit Data Inside een grote hoeveelheid fondsen- en ledenwervende ervaring en kennis, die we graag voor onze klanten inzetten. Wij ondersteunen hen graag in hun groeiambities en bieden hen:

  • Enthousiaste professionals die deskundigheid op het gebied van data combineren met kennis en ervaring van fondsen- en ledenwerving
  • Concrete inzichten en adviezen die we door kunnen vertalen naar middelen
  • Een no-nonsense werkwijze
  • Een factuur die past bij een non-profit organisatie
  • De vrijheid om uw leveranciers te kiezen (geen gedwongen winkelnering, wij kunnen naadloos samenwerken met de partijen waar u al mee werkt)
Naar mobiele navigatie